...
ciałopielęgnacja ciałaPoradniki

Niezawodne sposoby na piękne ramiona

piękne ramiona

Ramiona są chyba najbardziej niedocenianą częścią kobiecego ciała. Dopiero gdy zaczynają tracić na swej urodzie, uważniej im się przyglądamy. A prawda jest taka, że to właśnie na nie mężczyźni patrzą najczęściej. W końcu nagie ramiona pokazujemy częściej, aniżeli nogi, brzuch czy pupę. Warto więc zadbać, ab były smukłe, piękne, seksowne i… silne.

Skóry ramion nie możemy zostawić samej sobie, bo szybko obrośnie w tłuszcz i zwiotczeje. Należy o nią zadbać tak samo, jak o skórę każdej innej części ciała. Poza odpowiednimi kosmetykami pielęgnującymi i odżywczymi, należy również zadbać o odpowiednią dawkę aktywności fizycznej i odpowiednie ćwiczenia na smukłe ramiona.

Po pierwsze – kosmetyki do ciała

Wybierając balsam do ciała, warto zwrócić uwagę, by zawierał jak najwięcej składników odżywczych. Właściwie dobrane produkty sprawią, że skóra stanie się napięta, bardziej elastyczna i jędrna. Numerem jeden w pielęgnacji skóry (również skóry ramion) jest NIVEA Q10. Balsam z naturalnym składnikiem skóry koenzymem Q10 wnika głęboko w skórę  stymulując tym samym naturalną produkcję energii. Wyraźnie ujędrnia i świetnie poprawia sprężystość skóry. Poza tym intensywnie nawilża skórę i przez cały czas pozostawia ją idealnie gładką. Po balsamy odżywczo-ujędrniające należy sięgać regularnie, najlepiej codziennie! Przy okazji aplikacji balsamu, można pokusić się o masaż ramion, który dodatkowo pobudzi krążenie i wzmocni efekt działania kosmetyku. Pamiętajcie aby skórę masować ruchami kolistymi, zawsze zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Poza masażem, skórę ramion możecie również delikatnie podszczypywać, co tylko przyczyni się do efektu ujędrnienia.

Po drugie – ćwiczenia fizyczne

Od dawien dawna wiadomo, że nic tak nie poprawia kondycji skóry, jak wysiłek fizyczny. Właściwie dobrane ćwiczenia pięknie rzeźbią sylwetkę i nadają jej odpowiednich kształtów. W przypadku ramion najlepszym rozwiązaniem są ćwiczenia z obciążeniem, czyli z hantlami. Początkujący powinni sięgnąć po hantle nie cięższe, niż 0,5-1 kilogram. Z czasem wagę hantli można sukcesywnie podnosić. Dobre rezultaty dadzą ćwiczenia polegające na zginaniu ramion w łokciach (trzymając w dłoniach hantle) tak, aby dociągać ciężarki do barków. Ćwiczenie można wykonywać zarówno w pozycji stojącej (na ugiętych kolanach), jak i siedzącej.

Poza ćwiczeniami z hantlami, doskonałe efekty przyniosą pompki. Jeśli jesteście mniej zaawansowane powinnyście robić tzw. kobiece pompki, a więc na ugiętych kolanach. Bardziej zaawansowane mogą śmiało sięgać po pompki klasyczne, a więc wykonywane na wyprostowanych nogach.

Genialne efekty przyniosą też przysiady z podparciem. Kucamy tyłem do krzesła, ręce opieramy na siedzeniu krzesła i przy pomocy rąk unosimy biodra i pupę do góry. Zobacz filmik, z którego dowiesz się, jak dokładnie powinno wyglądać to ćwiczenie: Piękne ramiona – Nivea Q10. Dokładnie ten program treningowy został specjalnie przygotowany przez markę NIVEA, która każdego dnia dba o piękno waszego ciała, w tym także waszych ramion! 🙂

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Editor's choice